Author Message

The Outlandish Forum Index -> Meclis-i Kelam -> Musluman Rap Online Dergi Nisan 2010 sayisi

kaf_dagli
Posted: Mon Apr 05, 2010 12:14 pm Reply with quote
Golden Member Golden Member
Gender: None specified Joined: 02 Jun 2007 Posts: 1339 Location: istanbul//turkey
awayclose wrote:
oraya gönderilen haberlerin değerlendirildiğinden emin miyiz? Smile


eminiz eminiz.ben dilek istek şikayet gibi bir yere 2 mesaj attım ikisi de şak diye oldu.beni ciddiye almışlardı yani sizi bilemicem Razz
tabii hatice hanfendiciğimiz kanalıyla yayınlanma olasılığı daha yüksek çünkü kendilerinin yayınlanmış yazısı yada yazıları var idi.güzel olur güzel.
awayclose efenim siz de yazınız güzel soyledi melikecan

_________________
lanet gelsin nere gitsem polemik
View user's profile Send private message
awayclose
Posted: Tue Apr 06, 2010 6:56 pm Reply with quote
Bad_Ree Bad_Ree
Gender: Male Joined: 28 Nov 2006 Posts: 1132 Location: Turkey
fbmania wrote:
valla ablama dedim,ben gönderirirm dedi Laughing

tabi yazı awayclose rumuzuyla yayınlanmaz heralde,onun için ya gerçek ad- soyadını, ya da gerçeğe benzer uydurma bi müstear bulmalısın.


orasını hallederiz sorun değil. gerçek, müstear buluruz bişiler. hatta istersen senin ismini yazalım. Smile maksat Outlandishle ilgili haber yapılsın. kavak yelleri ile ilgili ajanslara servis ettiğim haberlerin hiçbirinde adım geçmiyordu biliyorsun. Laughing

fbmania wrote:
bi de yazı fazla uzun olmamalı.çok uzatırsak yayınlanma olasılığını da düşürebiliriz.
ben bi yazıya baktım mesela kız times new roman 12 puntoyla 3 sayfalık haber yazmışi üstelik resimler hariç.
yani 3 sayfaya kadar elini korkak alıştırmadan yaz, ama daha ileri gitmemeye çalış bence.

haydin kolay gelsin bakalımWink


tmm uzun tutmayızda ben bu işe yalnız başıma kalkışmam, sizde varsanız olur. bi taslak hazırlarım, sizde içerik, uzunluk, cümle yapısı, dilbilgisi, işaret ve noktalama bakımından şekle şemale sokarsınız. Smile

kaf_dagli wrote:
eminiz eminiz.ben dilek istek şikayet gibi bir yere 2 mesaj attım ikisi de şak diye oldu.beni ciddiye almışlardı yani sizi bilemicem Razz


Laughing

_________________
Outlandish Video Blog:
Most Compherensive Source for all Outlandish related videos on the net!
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
fbmania
Posted: Thu Apr 08, 2010 7:48 am Reply with quote
Silver Member Silver Member
Gender: Female Joined: 24 Feb 2007 Posts: 741 Location: istanbul
olmaz öyle şey!
ben yazmadığım yazıya imzamı atmam Cool Laughing

ohoo oğlum sen işi bilmiyosun,telif hakkı diye bişi var.1 paragraf bile yazsan altına ismini koyucan.bu saflıkla çok kandırırlar seni bak,demedi deme Laughing

tamam sen yaz bi hele.ben gönüllü editörün olmaya razıyım.forumcak hallederiz biz bu işi.

yazıya istediğim gibi müdahele ederim ama Laughing Cool

hatta ilk müdahelemi yapıyorum: hani waqas'ın anlattığı mobbing olayı vardı ya.o kısım olsun mutlaka.sonra biizmkilerin danimarka'da karşılaştığı zorluklar,aşırı sağcılaın tepkileri...onlar da olsun.

seçilen bi şarkının tamamının çevirisinin verilmesi yerine böyle tadımlık farklı şarkılardan seçilen bölümler konulabilir.mihrimah bunu çok güzel yapmıştı mesela.

senin ingilizce yanından bi avantajın da var ne de olsa ;millet du bakim bu OL ne ayakmış diyip google'a yazdığında türkçe sayfalarda bulamayacağı şeyler olsun yani.
ilginç olsun.
uçmalı kaçmalı Very Happy


şimdilik aklıma böyle şeyler geldi.
devam edicek... Laughing

_________________
BEŞİKTAŞIIM OLEY!!
View user's profile Send private message
mihrimah
Posted: Sat Apr 10, 2010 10:38 pm Reply with quote
Active Member Active Member
Gender: Female Joined: 24 Oct 2009 Posts: 247
ayy durun geldim Very Happy

ne kadar uzun süre oldu foruma yazmayalı.. özledim he Smile

arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim sizin bu konuda takdirinizi almak beni gerçekten ayrı bir mutlu etti Love1

başlarda bayağı korktum "bizim bildiğimiz OL bu değil" diyeceğinizden.. o yüzden işin ehli, awayclose'a okutayım dedim. o da sağ olsun, verdi gazı Very Happy

tabi sanırım bu ilk ve son olacak..

ceren ve hanizuh'un da ayrıca ellerine sağlık.. ben de en kısa zamanda kitabı okumak isterim..

tsor'u da beğendim.. dünyayı değiştirmek isteyecek kadar ufku geniş insanların her zaman yanındayım Smile

kısacası dergi yine çok güzel olmuş.. editoründen yazarına herkesin eline sağlık efenim..

dünyabizim nasıl hala bilmez OL'yi ya Confused

hele melike gibi bir OL fanının ablası oranın yazarlarından biriyken.. cık cık...

OL'nin halkımızla kucaklaşma vakti gelmiştir arkadaşlar..

tiz Outlandish tanıtıla Very Happy

_________________
"Zerre-i nûrundan iken muktebes

Mihr ü mahe etmek işâret abes" Smile
View user's profile Send private message
awayclose
Posted: Mon Apr 12, 2010 8:59 pm Reply with quote
Bad_Ree Bad_Ree
Gender: Male Joined: 28 Nov 2006 Posts: 1132 Location: Turkey
fbmania wrote:
ohoo oğlum sen işi bilmiyosun,telif hakkı diye bişi var.1 paragraf bile yazsan altına ismini koyucan.bu saflıkla çok kandırırlar seni bak,demedi deme


Laughing

değerli önerilerini dikkate alıcam. Smile

mihrimah wrote:
tabi sanırım bu ilk ve son olacak..


o niyeymiş o?

_________________
Outlandish Video Blog:
Most Compherensive Source for all Outlandish related videos on the net!
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
mihrimah
Posted: Sat Apr 17, 2010 7:21 pm Reply with quote
Active Member Active Member
Gender: Female Joined: 24 Oct 2009 Posts: 247
awayclose wrote:

mihrimah wrote:
tabi sanırım bu ilk ve son olacak..


o niyeymiş o?


bilmem ki ya zor iş!! ben bu konuda da biraz cesaretsiz bir insanım, zaten vaktim de yok vs. vs.

ama benim aklıma da yazılacak efsane yazı hakkında bir fikir geldi.

hani çıkardıkları her albümün bir anafikri oluyor ya işte onların bu serüvenini hikaye gibi anlatsanız ve albümü özetleyebilecek en güzel şarkıların sözlerinden alıntılar yapsanız çok güzel olur bence..

hissedilen değişimin şu maturasyon meselesiyle alakası olduğunu da eklersin. Wink

geçen life is a loom'un amatör bir videosunu izlemiştim orada isamın (toylukla Wink ) savurduğu küfürde sansür vardı..

bir sevindim bir sevindim Love1

Quote:
uçmalı kaçmalı Very Happy


Laughing Laughing

evet.. yanarlı dönerli Laughing Laughing Laughing

_________________
"Zerre-i nûrundan iken muktebes

Mihr ü mahe etmek işâret abes" Smile
View user's profile Send private message
kaf_dagli
Posted: Sun Apr 18, 2010 9:30 pm Reply with quote
Golden Member Golden Member
Gender: None specified Joined: 02 Jun 2007 Posts: 1339 Location: istanbul//turkey
mihrimah wrote:
tabi sanırım bu ilk ve son olacak..

oyle bi seçenek yok mihrimah
sen artık halka mâl oldun Laughing

_________________
lanet gelsin nere gitsem polemik
View user's profile Send private message
_zeynebistan_
Posted: Mon Apr 19, 2010 10:04 am Reply with quote
Member Member
Gender: Female Joined: 21 Feb 2010 Posts: 89 Location: Istanbul_Turkiye...
mihrimah wrote:


bilmem ki ya zor iş!! ben bu konuda da biraz cesaretsiz bir insanım, zaten vaktim de yok vs. vs.

ama benim aklıma da yazılacak efsane yazı hakkında bir fikir geldi.

hani çıkardıkları her albümün bir anafikri oluyor ya işte onların bu serüvenini hikaye gibi anlatsanız ve albümü özetleyebilecek en güzel şarkıların sözlerinden alıntılar yapsanız çok güzel olur bence..

hissedilen değişimin şu maturasyon meselesiyle alakası olduğunu da eklersin. Wink

geçen life is a loom'un amatör bir videosunu izlemiştim orada isamın (toylukla Wink ) savurduğu küfürde sansür vardı..

bir sevindim bir sevindim Love1


...evet su anafikirler konusunu ve degisim,maturasyon meselelerini aciklarsaniz benim gibiler icin de super olur..guzel konu..
View user's profile Send private message
_zeynebistan_
Posted: Wed Apr 21, 2010 5:57 pm Reply with quote
Member Member
Gender: Female Joined: 21 Feb 2010 Posts: 89 Location: Istanbul_Turkiye...
mihrimah wrote:
awayclose wrote:

mihrimah wrote:
tabi sanırım bu ilk ve son olacak..


o niyeymiş o?


bilmem ki ya zor iş!! ben bu konuda da biraz cesaretsiz bir insanım, zaten vaktim de yok vs. vs.


yaa bi de anlamiyorum neden yetenekle cesaretsizlik kardes(cogunlukla)l???
bu kardeslerin arasini bozsan iyi olur mihrimah... Smile
cunku yetenekle cesaret birlesince Outlandish gibi seyler cikiyor ortaya... Wink
View user's profile Send private message
awayclose
Posted: Wed Apr 21, 2010 7:05 pm Reply with quote
Bad_Ree Bad_Ree
Gender: Male Joined: 28 Nov 2006 Posts: 1132 Location: Turkey
kaf_dagli wrote:
sen artık halka mâl oldun Laughing


kaf çok haklı. Smile

_________________
Outlandish Video Blog:
Most Compherensive Source for all Outlandish related videos on the net!
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
mihrimah
Posted: Mon Apr 26, 2010 12:39 am Reply with quote
Active Member Active Member
Gender: Female Joined: 24 Oct 2009 Posts: 247
awayclose wrote:
kaf_dagli wrote:
sen artık halka mâl oldun Laughing


kaf çok haklı. Smile


Allah Allah!! Laughing Laughing siz kendinize bakın bre!! yok öyle çömünüze gaz verip çekilmeler, bana hiç güvenmeyin bu konuda baştan söyliyim.. Neutral

_________________
"Zerre-i nûrundan iken muktebes

Mihr ü mahe etmek işâret abes" Smile
View user's profile Send private message
mihrimah
Posted: Mon Apr 26, 2010 12:49 am Reply with quote
Active Member Active Member
Gender: Female Joined: 24 Oct 2009 Posts: 247
_zeynebistan_ wrote:
mihrimah wrote:


bilmem ki ya zor iş!! ben bu konuda da biraz cesaretsiz bir insanım, zaten vaktim de yok vs. vs.

ama benim aklıma da yazılacak efsane yazı hakkında bir fikir geldi.

hani çıkardıkları her albümün bir anafikri oluyor ya işte onların bu serüvenini hikaye gibi anlatsanız ve albümü özetleyebilecek en güzel şarkıların sözlerinden alıntılar yapsanız çok güzel olur bence..

hissedilen değişimin şu maturasyon meselesiyle alakası olduğunu da eklersin. Wink

geçen life is a loom'un amatör bir videosunu izlemiştim orada isamın (toylukla Wink ) savurduğu küfürde sansür vardı..

bir sevindim bir sevindim Love1


...evet su anafikirler konusunu ve degisim,maturasyon meselelerini aciklarsaniz benim gibiler icin de super olur..guzel konu..


eee.. şeyyy... anafikir meselesi benim uydurduğum bir teori de olabilir Oops ama ben öyle hissetmiştim.. Smile

maturasyon meselesi de benim şarkılarda yer alan küfürlerle alakalı sorduğum soru üzerine awayclose'un cevap verdiğidir:
http://elmoro4life.com/outlandish/forum/viewtopic.php?t=2298

_________________
"Zerre-i nûrundan iken muktebes

Mihr ü mahe etmek işâret abes" Smile
View user's profile Send private message
mihrimah
Posted: Mon Apr 26, 2010 12:54 am Reply with quote
Active Member Active Member
Gender: Female Joined: 24 Oct 2009 Posts: 247
_zeynebistan_ wrote:
mihrimah wrote:
awayclose wrote:

mihrimah wrote:
tabi sanırım bu ilk ve son olacak..


o niyeymiş o?


bilmem ki ya zor iş!! ben bu konuda da biraz cesaretsiz bir insanım, zaten vaktim de yok vs. vs.


yaa bi de anlamiyorum neden yetenekle cesaretsizlik kardes(cogunlukla)l???
bu kardeslerin arasini bozsan iyi olur mihrimah... Smile
cunku yetenekle cesaret birlesince Outlandish gibi seyler cikiyor ortaya... Wink


bu bünyede biraz zor...

_________________
"Zerre-i nûrundan iken muktebes

Mihr ü mahe etmek işâret abes" Smile
View user's profile Send private message
_zeynebistan_
Posted: Tue Apr 27, 2010 2:30 pm Reply with quote
Member Member
Gender: Female Joined: 21 Feb 2010 Posts: 89 Location: Istanbul_Turkiye...
mihrimah wrote:


eee.. şeyyy... anafikir meselesi benim uydurduğum bir teori de olabilir Oops ama ben öyle hissetmiştim.. Smile

maturasyon meselesi de benim şarkılarda yer alan küfürlerle alakalı sorduğum soru üzerine awayclose'un cevap verdiğidir:
http://elmoro4life.com/outlandish/forum/viewtopic.php?t=2298


anlasilmistir..:=))
sagol.....
View user's profile Send private message
mihrimah
Posted: Tue Apr 27, 2010 4:16 pm Reply with quote
Active Member Active Member
Gender: Female Joined: 24 Oct 2009 Posts: 247
_zeynebistan_ wrote:
mihrimah wrote:


eee.. şeyyy... anafikir meselesi benim uydurduğum bir teori de olabilir Oops ama ben öyle hissetmiştim.. Smile

maturasyon meselesi de benim şarkılarda yer alan küfürlerle alakalı sorduğum soru üzerine awayclose'un cevap verdiğidir:
http://elmoro4life.com/outlandish/forum/viewtopic.php?t=2298


anlasilmistir..:=))
sagol.....



ne demek efenim.. vazifemiz Smile

_________________
"Zerre-i nûrundan iken muktebes

Mihr ü mahe etmek işâret abes" Smile
View user's profile Send private message

Display posts from previous:  

All times are GMT
Page 2 of 2
Goto page Previous  1, 2
Post new topic

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
The Outlandish forum team
| Elmoro4Life.com | OLVideo | Outlandish-it |

Powered by phpBB // Elmoro4Life.com © 2007